Podium


Nieuws

0001.jpg
20-05-2019

We groente van Janneke Vreugdenhil vega-hit

We ❤ groente is de opvolger van I love groente, die verkozen werd tot Lekkerste vegetarische kookboek 2014. En opnieuw is de pers laaiend enthousiast:

 

Holland Media Combinatie: ‘Janneke Vreugdenhil kan zelfs de grootste angsthazen in de keuken aan het koken krijgen. Je wil het allemaal meteen maken.’

 

Parool: ‘Mevrouw Hamersma is fan van haar recepten.’

 

NU.nl (Jonah Freud): ‘We love groente is een heel afwisselend, vegetarisch boek voor dagelijks gebruik. Dit boek is heel goed gelukt.’

 

De Volkskrant: ‘Pas nu wordt echt werk gemaakt van groente als hoofdingrediënt van de maaltijd.’

 

Nieuw Israelitisch Weekblad (Jigal Krant): ‘Zoals we van Janneke Vreugdenhil gewend zijn, blinken haar recepten uit in eenvoud. Het leukst zijn de vertrouwde gerechten, die dankzij een subtiele twist verrassend anders smaken.’

 

Vegatopia: ‘Toen het boek bij mij thuis afgeleverd werd, heb ik er alles voor uit mijn handen laten vallen.’

 

Kookboekennieuws.nl: ‘Met We love groente kun je nooit meer ongestraft suffe gaargekookte groente op tafel zetten. Groente rocks!’

 

Shyama Culinair: ‘Haar aanpak is heerlijk no-nonsense, geen toeters of bellen die het nodeloos ingewikkeld maken om diverse groenten lekker te bereiden. Pure gerechten met evenzo pure ingrediënten plus duidelijke receptuur, daar kun je als (thuis)chef mee uit de voeten. Daarom is dit boek ideaal voor iedereen.'

 

De Hippe Vegetariër: ‘Al met al kan ik dit boek iedereen aanraden! De recepten bevatten niet al te veel en al te dure ingrediënten, zijn makkelijk te bereiden en vriendelijk voor iedereen. Of je nu carnivoor, flexitariër, vegetariër of veganist bent.’ 

 

En ook bekende koks lieten het verschijnen van We ❤ groente niet onopgemerkt voorbijgaan... 

 

 

 

 

 

 

 94632

101

11

Screenshot_20190521_172233

Screenshot_20190521_172255

Screenshot_20190521_172318

Column Joost Nijsen

  • Huib_Modderkolk_2_c_Ruud_Pos_-_rechtenvrij_mbt_prom.jpg

    BLINK: HUIB

    09-12-2019 -

    Achteraf snapt iedereen op een uitgeverij waarom dat ene boek een bescheiden afzet vond (zoals een filmhuisfilm), en een ander boek de bestsellerlijst beklom. In de maanden voorafgaand aan verschijning heerst minder stelligheid. Immers, als je zo zeker weet waarom boek X geen hit kan worden, geef het dan niet uit. Of neem je verlies bij aanvang, maak een minimale oplage (500 exemplaren) en stop er geen euro promotiegeld in. Bij wijze van spreken.