Podium


Nieuws

KLUUN - Haantjes1.jpg
19-01-2011

Boektrailer Haantjes

Amsterdam, 1998. Stijn en Frenk hebben hun bureau Merk in Uitvoering opgericht en hunkeren naar succes en erkenning. Dan krijgen ze een briljant idee in de schoot geworpen. Een idee met internationale potentie. Hun claim to fame.
Haantjes is een verhaal over mannelijke overmoed en succesvolle vrouwen. Met in de hoofdrollen - jong, gezond en ambitieus - Stijn, Carmen, Luna, Frenk en Maud.

 

 

Column Joost Nijsen

  • 1Omslag_column.jpg

    ONSTERFELIJK

    07-02-2018 -

    Je krijgt er eigenlijk nooit echt de vinger achter. Boekpromotie. Effect van marketing van boeken. Soms denk je alles al meegemaakt te hebben en precies te weten hoe de hazen lopen. Bij elk boek denken we meestal al vanaf de conceptie diepgaand na over de aard en essentie ervan en de doelgroepen en de middelen die doelgroep te bereiken. Het begint met titelkeuze en omslag, en met een publiciteitsplan met alles erop en eraan. Alles in nauw overleg met de auteur (als hij wil). Dan gaan we aan de slag.