Podium


Nieuws

Succesmodellen 3D.jpg
22-03-2010

Succesmodellen groot succes!

... 50 Erfolgsmodelle. Ook in Nederland lijkt dit boekje een groot succes te worden, want reeds binnen een maand na verschijning heeft Uitgeverij Podium al kunnen besluiten een tweede druk op te leggen.

Niet eerder werden zoveel beroemde management- en beslismodellen in één boek samengebracht; het is perfect ‘gereedschap’ voor de ambitieuze werknemer. Van dit slimme en behulpzame  - van oorsprong Zwitserse - boekje werden binnen enkele weken na verschijning niet voor niets al 50.000 exemplaren verkocht.

Het mooi vormgegeven zakboekje in Moleskine-uitvoering leert de lezer zijn of haar gedachten te structureren en relevante vragen te stellen. Helder en beknopt worden beroemde modellen uitgelegd, van SWOT-analyse tot Prisoner’s dilemma, en van de Maslow-piramide tot het Long-Tailmodel. Al deze modellen zijn eenvoudig in de praktijk toe te passen.

50 Succesmodellen werd geschreven door Mikael Krogerus (redacteur) en Roman Tschäppeler (marketingspecialist) en is vertaald door Rik Kuiper (auteur van de succesvolle titels Kijk niet naar mooie vrouwen en Maak nooit je bed op).

De winkelprijs is 15,00 euro. De tweede druk is verkrijgbaar vanaf 12 april 2010.

Column Joost Nijsen

  • 1Omslag_column.jpg

    ONSTERFELIJK

    07-02-2018 -

    Je krijgt er eigenlijk nooit echt de vinger achter. Boekpromotie. Effect van marketing van boeken. Soms denk je alles al meegemaakt te hebben en precies te weten hoe de hazen lopen. Bij elk boek denken we meestal al vanaf de conceptie diepgaand na over de aard en essentie ervan en de doelgroepen en de middelen die doelgroep te bereiken. Het begint met titelkeuze en omslag, en met een publiciteitsplan met alles erop en eraan. Alles in nauw overleg met de auteur (als hij wil). Dan gaan we aan de slag.