Uitgeverij Podium


Nieuws

Succesmodellen 3D.jpg
22-03-2010

Succesmodellen groot succes!

... 50 Erfolgsmodelle. Ook in Nederland lijkt dit boekje een groot succes te worden, want reeds binnen een maand na verschijning heeft Uitgeverij Podium al kunnen besluiten een tweede druk op te leggen.

Niet eerder werden zoveel beroemde management- en beslismodellen in één boek samengebracht; het is perfect ‘gereedschap’ voor de ambitieuze werknemer. Van dit slimme en behulpzame  - van oorsprong Zwitserse - boekje werden binnen enkele weken na verschijning niet voor niets al 50.000 exemplaren verkocht.

Het mooi vormgegeven zakboekje in Moleskine-uitvoering leert de lezer zijn of haar gedachten te structureren en relevante vragen te stellen. Helder en beknopt worden beroemde modellen uitgelegd, van SWOT-analyse tot Prisoner’s dilemma, en van de Maslow-piramide tot het Long-Tailmodel. Al deze modellen zijn eenvoudig in de praktijk toe te passen.

50 Succesmodellen werd geschreven door Mikael Krogerus (redacteur) en Roman Tschäppeler (marketingspecialist) en is vertaald door Rik Kuiper (auteur van de succesvolle titels Kijk niet naar mooie vrouwen en Maak nooit je bed op).

De winkelprijs is 15,00 euro. De tweede druk is verkrijgbaar vanaf 12 april 2010.

Column Joost Nijsen

  • Column_Joost_Nijsen_11_.png

    FEESTELIJK

    17-11-2020 -

    Mensen denken vaak dat uitgevers vooral druk zijn in de Boekenweek, en rond de feestdagen. Omdat dan de boekwinkels het drukst bevolkt zijn met gretige klanten. Maar ónze drukte zit er altijd iets voor. Je zorgt als uitgever vooral dat al die mooie, verleidelijke, ontroerende, onderhoudende en leerzame boeken ruim op tijd de winkels bereiken. En de publiciteit eromheen geregeld is. Radiospotjes, advertenties, interviews, recensies, social-media-grappen, et cetera. Wie daar twee weken voorafgaand aan zo’n piekperiode aan begint, is te laat.